donderdag 17 april 2008

Om te gieren!

Vandaag een collega ontmoet op een activiteit in het Gentse ICC, waarop ik aanwezig was voor mijn werk. Hij ook trouwens. Daarnaast maakt hij ook deel uit van het redactieteam van GentBlogt. Ik niet.

Ik: Ik heb onlangs een artikeltje opgestuurd naar GentBlogt.
Hij: Ik weet van niets.
Ik: Ja, dat zal wel. Ik heb het maar naar één redactielid opgestuurd. Die zal het nog niet doorgegeven hebben.
Hij: Er doen bij GentBlogt allerlei speculaties de ronde over jouw nieuwe grote liefde. Maar natuurlijk weet niemand van iets!
Ik: Huh? Ik mag niets zeggen!

Zonder overgang begin ik over de prijsvraag die ik op mijn blog uitgeschreven heb. En dat er een FNAC-waardebon van 10 euro te winnen is.

Hij: Georgina, dat is haar naam! Georgina!

Ik: maar mijn prijsvraag gaat over de nieuwe naam van Spirit! Niet over mijn nieuwe grote liefde. Alsof ik daarover een prijsvraag zou uitschrijven!

Misschien kan ik dat gegeven van dat nieuw groot lief wel gebruiken als schiftingsvraag voor mijn wedstrijd over de nieuwe naam van Spirit? Wat is de voornaam van mijn lief? En bijkomend: hoeveel juiste antwoorden zullen er zijn op deze schiftingsvraag? Antwoorden op te sturen onder gesloten omslag of zoiets :-)

De betrokken persoon zal daarmee toch wel moeten akkoord gaan. Zeker is dat niet, aangezien ze nogal op haar privacy gesteld is.

Op dezelfde activiteit in het Gentse ICC heb ik ook de penningmeester van Spirit ontmoet en twee partijbestuursleden. Blijkt dat de leden van het dagelijks bestuur en alle partijbestuursleden van Spirit op de hoogte zijn van de nieuwe naam. Plus allicht een aantal partijmedewerkers. Too tricky om iemand van Spirit toe te laten tot mijn quizvraag. Ik blijf dus hardvochtig op mijn standpunt om niemand van Spirit mee te laten doen aan mijn quiz. Zelfs al heb ik tot nu toe nog geen valabele inzendingen gekregen. De kartelpartner misschien?

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Moeten we daar nu uit afleiden dat de nieuwe naam van Spirit "Georgina" is? Wat een goed idee, uw partij noemen naar de universeel coole huisvrouw!

De Gentse Zwijger zei

Wel, in feite, Els: je slaat alweer de nagel op de kop!
De politieke partij als de ideale poetsvrouw! Dienen om de maatschappij te dienen! Poetsen om alles schoon op te poetsen en elk restje maatschappelijk vuil weg te vegen en grondig schoon te maken.
G.E.O.R.G.I.N.A.
Wat een naam voor een politieke partij!
Juist nog een aantal begrippen uitvinden waarvoor de letters zouden moeten staan!
Maar dat kan maar een detail zijn.
De moeite niet!
Iemand enige inspiratie?

Anoniem zei

Gentse Eerstgeborenen Organiseren Revolutie Grote Ideologische Nieuwe Aandachtspuntenpartij. Hehe.

De Gentse Zwijger zei

Wat dacht je van:
Geografische en Organisatorische Regionalisten Gaan Internationaal Na Adempauze?

Anoniem zei

Ietske meer to the point dan het mijne. Maar ik ben dan ook geen Georginist. Pas op, wel een Georginafan, maar dat is dus vanaf nu iets heel anders.

Anoniem zei

Al die gratis reclame voor mij...

Muggenbeet zei

nu pavorooti dood is, is er misschien plaats voor PAVALILI

partij van de linksliberalen

je liefje Peter... liefjes zoeken mekaar op nietwaar, kijk eens naar je comments!

Anoniem zei

hmmz :-)

het is mijn speculatie niet die van het project

Anoniem zei

@Jeroen: ik weet zelfs van niets. Wij werken daar toch te hard voor, om heler dagen te speculeren?