vrijdag 28 maart 2008

Kinderen

Ik heb me ook maar aangemeld bij het secretariaat van de Wijvenweek als 'andersgeslachtige'. Ik ben nu toch al goed bezig, dus waarom niet?

De Wijvenweek heeft trouwens al de wekelijkse e-nieuwsbrief van De Standaard gehaald, heb ik daarstraks gemerkt. Het initiatief is duidelijk niet onopgemerkt gebleven. Hoewel de dames zelf daarover klagen, blijkbaar.

Vandaag wordt het trouwens een makkie: kinderen, ik heb er geen! Zelfs geen peetkinderen. Bijna was dat er wel van gekomen, maar omdat de relatie van mijn broer stukgegaan is bij de geboorte van dat kind, is dat niet doorgegaan.

Ik hou anders wel van kinderen. Vooral dan van peuters en kleuters. Die kunnen echt wel schattig zijn, hebben doorgaans van die grote ogen; alles blinkt er nog aan, want het is nog nieuw.
Van die lawaaierige, altijd drukdoende pubers en adolescenten hou ik minder.

Ik weet niet of het er ooit nog van gaat komen dat ik zelf kinderen heb. Maar je weet maar nooit! Never say never!

6 opmerkingen:

Cédric Verschooten zei

Proficiat. Blij te zien dat je deelneemt aan de mannelijke opmars.

Linn zei

Dat de biologische klok bij mannen bijlange zo hard niet tikt als bij de vrouwen is toch wel een voordeel op kindervlak.

Anoniem zei

Iedereen kijkt altijd vies naar mij als ik zeg dat kinderen ware relatiekillers zijn. Zie!

De Gentse Zwijger zei

Dat is een feit, Evelien!
Dat er belangrijke biologische verschillen zijn tussen mannen en vrouwen, met al even belangrijke gevolgen, kan dan ook niet ontkend worden.

Anoniem zei

Ach, die pubers: ik kan er wel tegen, it's part of the game. Te meer daar ik zelf niet echt de gemakkelijkste was..

Anoniem zei

@zapnimf Is nochtans zo. Wie dat tegenspreekt heeft geen of ultra easy kinderen.