woensdag 6 februari 2008

Het wordt tijd dat ik eens Spaans leer!

Ik kende deze video van Shakira niet (vergeef me mijn onwetendheid). Hij heeft wel een hoog Wow!-gehalte. Ik vind Shakira veel beter in het Spaans dan in het Engels. Haar bekendste nummer Wherever, whenever vind ik er een beetje over, een beetje te veel geshake, maar dit...
Mijn beste Shakira, bij deze krijg je een plaatsje in mijn persoonlijke, hypermoderne feminatheek! En wel op de eerste rij!
Zodanig dat als ik nog eens naar mijn eigen blog surf, er ten minste wat te zien is!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

las de las intuiciĆ³n, oen of my fave shakira songs, ik vind shakira ook stukken beter in het spaans dan in het egnels, niet alleen de mzuiek ook de songs en de taal en zang

Anoniem zei

Zwijger, dit is toch fenomenaal prachtig !Iedere man wil dat.