dinsdag 5 februari 2008

Blogger blues

Ik hoop dat de titel van vorige post niet te veel raar volk aantrekt :-) Ik bedoelde eigenlijk meer een vorm van exhibitionisme. Maar aangezien Travestie Compleet de titel van een liedje van Boudewijn De Groot is en ik dat wel leuk klinken vond....

Ondertussen zijn de eerste googelaars met snode bedoelingen hier al gearriveerd. Merkwaardig hoe goed die Blogger- blog scoort in Google.

Vandaag Super Tuesday in de Verenigde Staten. Ik wacht met spanning af wie het zal halen, vooral bij de democraten.

Voor de rest zit het me de laatste tijd echt niet mee. Vorig weekend heb ik voor de zoveelste keer op mijn leesbril getrapt. Straks weer naar de opticien. Dan naar het ziekenhuis.

Het is nu al vijf weken dat mijn moeder in Gent in het ziekenhuis ligt. Het begint hier weer een echte vrijgezellenbedoening te worden. Ik zou me moeten herpakken...

Binnenkort weer in de tuin aan de slag. En opnieuw gaan fietsen. Wat vaker van achter die pc vandaan...

Geen opmerkingen: