zaterdag 17 november 2007

't Groot Gedelf

Reactie gehad op mijn post over het Schipdonkanaal.
De tegenstand tegen de plannen om dit afwateringskanaal te verbreden ten behoeve van de haven van Zeebrugge groeit.

Niet alleen in Zomergem (daarover was onlangs op tv een reportage te zien). Ook in Damme is er een actiegroep ontstaan, die me gevraagd heeft hun petitie te tekenen, wat ik natuurlijk met graagte gedaan heb.
De actiegroep noemt zichzelf. 't Groot Gedelf. Ze hebben ook een website op volgend adres: http://www.tgrootgedelf.be/.

Ik stel vast dat mijn blog een beetje in de richting van een louter politieke blog aan het evolueren is de laatste tijd. Het is nochtans niet mijn bedoeling hier uitsluitend politieke statements te maken. Het hangt er een beetje van af waarmee ik bezig ben. En met die kaduke regeringsvorming.

Ik heb ook gemerkt dat men op PlanetGent de link naar mijn blog verwijderd heeft. Joost mag weten waarom. Het is al de tweede keer. De eerste keer heb ik geprotesteerd en heeft de webmaster me teruggezet. Ik twijfel nog wat ik ga doen. Het levert wat bezoekers op, maar ik weet eigenlijk niet of ik het wel leuk vind om mijn berichten tussen al die andere berichten van de meest diverse pluimage terug te vinden.

Ik zou wat meer moeten schrijven en mijn blog meer promoten om terug meer bezoekers te krijgen. Maar ja, het komt er dikwijls niet van. Al ben ik de laatste dagen weer wat meer op dreef.

Geen opmerkingen: